czwartek, 28 kwietnia 2016

Odcinek 220.

http://b1.pinger.pl/d5c12fab2e693ccc3628e32002aa7cf3/64f3727e-487e-11e4-949a-0025b5112.jpg
Próba zepsucia przez Ludmiłę występu Leny okazała się być hitem. Angie chce wyjechać. German, choć serce mówi mu inaczej kłamie, że zgadza się z jej decyzją. Gregorio nie chce, aby uczniowie nagrywali w Studio. Ludmiła i Violetta zwierzają się sobie ze swoich problemów. Priscilla cały czas wywiera na córce presję, gdy się jej sprzeciwia zamyka ja w pokoju, przez co nie może pojawić się na nagraniach. Uczniowie Studio nagrywają swoje utwory. Gery jest strasznie podłamana. Alex pociesza ją i całuje. Ludmile udaje się pojawić na nagraniach. Violetta śpiewa swoją piosenkę, Leon przyłącza się do niej w śpiewie. Dochodzi do pocałunku.

Piosenki:
1. En Mi Mundo (czołówka) 
2. Amor En El Aire (Leon)
3. Descubri (Violetta)
4. Es Mi Pasion (Diego i Francesca)
5. Quiero (Ludmiła)
6. Mi Princesa (Andres, Broduey, Federico, Leon i Maxi)
7. Es Mi Pasion (Leon, Maxi,Andres, Diego, Naty, Francesca, Camila, Ludmiła, Broduey, Federico i Alex)
8. Habla Si Puedes (Angie i German)
9. Podemos (Olga i Beto)
10. Entre Tu Y Yo (Alex)
11. Descubri (Violetta i Leon)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy