niedziela, 10 maja 2015

Martina Stoessel dla Gente.



http://s2.sscdn.co/uploadfile/letras/fotos/2/2/0/c/220c4d8721ea52089660245a290ec321.jpg
TINI STOESSEL: " Świętowałam 18 urodziny w Szwajcarii i otrzymałam najlepszy prezent w moim życiu"

Martina osiągnęła pełnoletność w Genewie wraz z rodzicami, Marianą i Alejandro, gdzie została zaskoczona na scenie: Zaprosili czwórkę jej najlepszych przyjaciół! Następnie, Tini rozmawiała z GENTE, gdzie ujawniła (wyjaśniła jego pobyt z nią podczas trasy) pobyt swojego chłopaka Petera Lanzaniego w teatrze i przewiduje pożegnanie sie z Violetta w Technopolis: "Dorastałam z moimi fanami i to będzie miłe pożegnanie".  

http://ekladata.com/Y_auOuC_6JYVXQFAQVu-hg_Qr_E.jpg
Nigdy nie wyobrażałam sobie tak wspaniałej niespodzianki! Świętowałam 18 urodziny w Szwajcarii i otrzymałam najlepszy prezent w moim życiu!

http://ri.pinger.pl/pgr441/d8adc9d2000c7381529f3903/Martina%2BStoessel%2Btumblr_ms98luQXO31s7p67mo1_500.png
Pod koniec koncertu, publiczność śpiewała mi życzenia urodzinowe i zdmuchnęłam świeczki na torcie. Powiedziano mi, żebym zamknęła oczy, bo wydarzy się coś więcej. Wyobraziłam sobie bukiet kwiatów, gigantycznego misia...ale nie. Kiedy je otworzyłam, one tam były, w Szwajcarii: Carola, Chloe, Belen i Clara! Czwórka moich najlepszych przyjaciółek! I uwolniłam płacz ze wzruszenia
http://static4.wikia.nocookie.net/__cb20131221184533/violetta/images/d/d6/MartinaStoessel.jpeg
Mogłaś prosić o wszystko, ale jesteś podekscytowana widząc swoje przyjaciółki. Jest sekret, którego dochowujecie razem?
Mógłby być. Nie jest łatwo wrócić do domu i mieć tysiące fanów, którzy nie pozwalają ci chodzić po ulicy. Czasami wszystko na tym świecie zmyla cię. Mama i tata będąc ze mną w podróży bardzo mi pomagają. Ta Europejska trasa trwała cztery miesiące i sama bym jej nie przetrwała. Codziennie doznaję miłych rzeczy i dobrze jest dzielić się nimi.
Jak świętowałaś tak daleko od domu?
Dziwnie.. Nigdy nie wyobrażałam sobie, że to się wydarzy z moimi przyjaciółkami! Znamy się jako pięciolatki i to był niesamowity prezent. Po show udałyśmy się do pubu w pobliżu hotelu (Java). Stworzyłyśmy listę naprawdę dobrych pomysłów (na wieczór) i choć dałam dwa koncerty, kontynuowałam taniec aż do rana. 
Tylko brakowało Petera...
Tak, pracuje w Buenos Aires i nie mógł przyjść. Ale kiedy będę ponownie świętowała, już z nim. Mimo to, z prezentem, jakim były moje przyjaciółki spędziłam najlepsze urodziny w moim życiu. 
Twój chłopak podpisał kontrakt z Equus, spektakl, w którym pojawi się nago. Czy jesteś gotowa?
Co za moment! (Śmiech). Bardzo mnie cieszy, ze może spełnić to marzenie. Oboje jesteśmy aktorami i umiemy odróżniać prawdziwe pocałunki od fikcyjnych, w tym przypadku, aby rozebrać się publicznie.
http://41.media.tumblr.com/9e1e72af7a7f8b87d42ab251eb7c63d4/tumblr_n4e7byTwMU1seie76o1_500.png
Wszystko robicie razem?
Chciałabym, choć jest to trudne. Peter jest świetnym aktorem i tam rozwinął swoją karierę. Ja natomiast podążam u boku muzyki. Wiem ,ze mam zamiar poświecić się muzyce i kontynuować ten sen.
17, 18 i 19 kwietnia przybywa z shows  w Buenos Aires i rozpoczniesz pożegnanie z Violettą w naszym kraju...
Tak, odliczam dni! To będzie bardzo ekscytujące powiedzieć zegnaj w domu. Wielu moich fanów wychowało się razem ze mną i to, ze zrobimy to razem jest dobre.
A po Violetcie, jaka będzie twoja kariera?
W ciągu kilku tygodni mamy z wytwórnią w Stanach Zjednoczonych, aby zająć się moją solowa karierą jako wokalistka. Podążam do muzycznej zmiany, look'u i ubrań.
Uwaga na zmiany. Nie będziesz naśladowała niekontrolowanych kroków Miley Cyrus?
Nie, mój tata mnie zabije! (śmiech) Podążam za Disneyem, ale zawsze podążając (ku drodze kariery) będę grzeczna dziewczynką.
http://ar.cdn01.mundotkm.com/2013/10/martina-stoessel.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy