czwartek, 26 marca 2015

Tylko dla V-lovers.

Specjalnie dla V-Lovers w Hiszpanii, Disney Channel España opublikował ciekawy filmik w którzy aktorzy z Violetty odpowiadają na pytania od fanów.

Tini: Wszystko co chcieliście wiedzieć.
Mercedes: I nie otrzymaliście odpowiedzi.
Jorge: Podzielimy się z Wami sekretami.
Lodovica: Dziś odpowiemy na Wasze pytania.
Narrator: Tylko dla V-Lovers.
Ruggero: Rozpoczynamy odpowiedzi na pytania.
Narrator: Pierwsza runda.
Mercedes: Jaka jest twoja ulubiona piosenka do śpiewania?
Tini: Jest dużo, ale sądzę, że ta najbardziej, którą uwielbiam to: Ser Mejor.
Jorge: Entre dos mundos.
Lodovica: Peligrosamente Bellas.
Mercedes: Yo soy asi.
Ruggero: Yo soy asi.
Narrator: Druga runda.
Ruggero: Co najlepszego zrobił fan? Dla mnie czekolada.
Jorge: Jestem zakochany w Tobie, mała dziewczynka. Ubóstwiam.
Mercedes: Że chce by przyszła blondynka. * tego nie jestem w 100% pewna *
Tini: Sądzę, że wszystko co robią fani, nie mogę wybrać jednego.
Lodovica: Że ja zainspirowałam, aby rozpocząć naukę gry na pianinie i tańca. 
Tini: I to wszystko jest zrobione dla Was.
Narrator: Tylko dla V-Lovers.
Tini: Teraz już znacie mnóstwo sekretów. Duży całus dla wszystkich i widzimy się w Violetcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy